Choose your language:

lauantai 7. syyskuuta 2013

7#30 Hän haluaa huussin

http://emmonsivut.blogspot.fi/2013/09/7-han-haluaa-huussin.html

No mä haluun kyllä sen kasvimaan ja lammashaan, mutta huussi ja lampaat... kyllä kuivakäymälä tai vesivessa on paree... mä oon ihan tarpeeksi kykkiny huussis lapsena ja nuorena. Putkimies-isän lapsilla ei ollu huussia ku yläasteiäs!



Notta... kasvimaa mulla jo onkin, 4H-palstalla, mutta joka vuosi pitää perustaa uudelleen ja aina pitää lähteä omaa pihaa kauemmas....

Omalle parvekkeella halusin tänä kesänä pelargonioita, niitä kun eivät kirvat hävitä. Samalla muistelin mummolan pelargonioita, joita pidin hengissä isovanhempien kuoltua. Löysin Agrimarketista kukkineita taimia 1 e kpl! Ostin aluksi 5 ja sitten hain 4 lisää... joten olen nauttinut näiden kukkien loistosta koko kesän!

Hän haluaa punaisen tuvan ja kukkamaan...
Muistellen lapsuutta maalla ja pelargonioita mummon
ikkunalaudalla, omalla parvekkeella 9 pelargoniaa tänä kesänä!

1 kommentti:

  1. niin, haluat sä sen huussin parvekkeelle?! :D
    Kauniisti kukkivat pelargoniasi.

    VastaaPoista

Kiitos kommenteistasi, luen niitä mielelläni!
Thanks for your comments!