Choose your language:

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

8#30 Sinisestä kankaasta

10#30 Hyvä hetki 

http://emmonsivut.blogspot.fi/2013/09/10-hyva-hetki.html



Otin digikuvavarastosta yhden kesäkuvan viime heinäkuulta. Se oli hyvä päivä, hauska, aurinkoinen, lämmin ja ystävällinen. Kävin ystäväni kanssa Pirkanmaalla tapaamassa hänen tuttuaan. Kaunis kartano, vanha tupa pihassa. Siinä on pidetty sisustustavarapuotia. Ystäväni otti kuvan minusta tavaroiden keskellä. Minä voisin kyllä pitää vanhojen aikojen sisustustavarapuotia. Olisiko sinulla sellaiseen myyjän paikka auki??


Kesäpäivänä vanhojen tavaroiden ympäröimänä
***********************************





"Sinisestä pellistä on auto minulla...." Minä istun taivaansinisen auton ratissa ja huristelen milloin kaupungilla ja milloin maalla. Auto ei ole minun omistuksessani, vaan kultani ja minä huristelen sillä luvan perästä ja usein. Monesti Hän ostelee myös menovedet siihen, KIITOS, kultsi!


Kuvan on ottanut tyttäreni, jonka juuri olin kyydinnyt Ruurikkalan Kartanohotelliin Evijärvelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi, luen niitä mielelläni!
Thanks for your comments!